Michal Mirgos Michal Kocurek Jiří Pechouš ( 777 148 871 ) Václav Sladký ( 775 026 558 ) společnost NanoXXL s.r.o. IČO 107 57 201 Se sídlem Rybná 716/24, Praha, Staré Město, PSČ: 110 00 Zapsaná u Městského soudu v Praze, v oddíle C, vložka 347908 |
web = florbal.zylacup.cz
email = sportujemezdrave@gmail.com
bankovní účet = 1033126034/3030 (ke každé platbě uveďte jméno týmu)
Převod na tento bankovní účet je jediný možný způsob placení.
adresa haly = Sportovní areál Hagibor, Izraelská 6/3160, Praha 10
OBSAH:
1) Jak přihlásit tým
2) Start nové sezóny
3) Registrace nového hráče
4) Příprava hřiště
5) Začátek zápasu (!)
6) Pořadí, výhry, tresty a timeout
7) Odložení zápasu
8) Odstoupení týmu během sezóny
1) Jak přihlásit tým
Pošlete email, uveďte jméno týmu a telefonní číslo. Hraje se každou středu od 17 do 22 hodin (od sezóny 2023 i v úterý od 19 do 22 hodin). Od ledna do dubna se hraje menší zimní soutěž; po krátké pauze pak od dubna do prosince hlavní soutěž. V červenci a srpnu je prázdninová pauza.
Startovné je 115 Kč na hráče na zápas, počet zápasů se určuje vždy před začátkem sezóny.
Tým musí registrovat (= zaplatit startovné za) minimálně 10 hráčů (na soupisce jich může být méně). Hráče je možné registrovat i v průběhu sezóny, ale vždy na všechny zbývající zápasy do konce soutěže.
Poznámky k registracím:
• stačí jen jedna registrace brankáře - všichni brankáři týmu platí jedno startovné dohromady (brankář může hrát v poli jen výjimečně)
• je možné registrovat hráče jen na jeden zápas, na zkoušku (bez nutnosti platit startovné; a ne v play-off). Stále je potřeba hráče registrovat běžným způsobem (= emailem), jen uveďte, že se jedná o start na jeden zápas / na zkoušku.
2) Start nové sezóny
Na webu se před startem soutěže objeví zpráva s počtem týmů a podrobnostmi o platbě startovného. Startovné posílejte jako tým, ne jako jednotlivci.
Pro přihlášení do sezóny pošlete email, v předmětu uveďte jméno týmu a připojte soupisku. U každého hráče uveďte jméno, číslo dresu, post kde hraje (a datum narození, pokud se jedná o jeho první start v Žylacupu). Soupisku pošlete i pokud je stejná jako v předchozí sezóně.
Veškeré přeplatky jsou automaticky převáděny do týmového rozpočtu. Jeho aktuální stav vidíte v detailu svého týmu na webu. Rozpočet můžete využít na úhradu v rámci soutěže nebo vám ho na žádost pošleme na účet.
3) Registrace nového hráče
Před začátkem zápasu (klidně i v den utkání), pošlete email, v předmětu uveďte jméno týmu, a že se jedná o registraci hráče.
Uveďte jméno hráče, číslo dresu, post kde hraje (a datum narození, pokud se jedná o jeho první start v Žylacupu).
Pošlete startovné = počet zbývajících zápasů do konce sezóny * 115 Kč.
Tím jsou podmínky registrace splněny (i když na email nedostanete rovnou odpověď). Důležitý je čas odeslání emailu. Nevadí, pokud platba přijde o pár dní později.
Na email vám odpovíme, jakmile budeme hráče přidávat do systému. V tu chvíli budeme také kontrolovat splnění podmínek.
4) Příprava hřiště
Týmy nastupující k prvnímu utkání daného kola v 17 hodin postaví/upraví pod vedením rozhodčích mantinely a branky. Přijďte proto dříve. Pokud úprava hřiště zasáhne do hrací doby, není možné ztracený čas nahradit.
Týmy hrající poslední utkání, tzn. končí ve 22 hodin, uklidí mantinely a branky.
5) Začátek zápasu
K zápasům nastupujte včas.
Při zpožděném startu zápasu bude každá třetina zkrácena rovnoměrně. Zpožděný start bude zaznamenán v zápise.
Je možné začít hrát i ve 3 hráčích.
Jediný správný čas má rozhodčí.
zpoždění 1-3 minuty = tolerované
zpoždění 3-9 minut = zpožděný tým začíná hru v oslabení (tzn. ve třech, na 2 minuty) a zaplatí pokutu 500 Kč; z čehož 250 Kč jde pořadateli a 250 Kč soupeři
zpoždění 9 a více minut = zpožděný tým začíná hru v oslabení (tzn. ve třech, na 2 minuty) a zaplatí pokutu 500 Kč; z čehož 250 Kč jde pořadateli a 250 Kč soupeři A navíc může soupeř žádat kontumaci výsledku.
Jestli bude výsledek kontumován, musí kapitán týmu říct jasně před začátkem případného zápasu; i při kontumaci si oba týmy stále mohou ve zbývajícím čase zahrát pro zábavu.
6) Pořadí..
O výsledném pořadí v tabulce rozhoduje:
počet bodů
vzájemný zápas
+/- (rozdíl vstřelených a obdržených branek)
menší počet červených, popř. žlutých karet
..Výhry..
I. DIVIZE
Cena za 1. místo v soutěži 2500 Kč + pohár
Cena za 2. místo v soutěži 1500 Kč
Cena za 3. místo v soutěži 1000 Kč
Cena pro Vítěze kanadského bodování 1000 Kč
Cena pro Nejlepšího střelce 1000 Kč
Cena pro Nejlepšího brankáře 1000 Kč
Cena za Nejvíce nahrávek 500 Kč
ZIMA
Cena za 1. místo v soutěži = pohár
..Tresty..
Červená karta znamená zároveň zákaz startu v následujícím utkání. Pokud by mužstvo nemělo dostatek hráčů, může být udělena výjimka a zákaz startu posunut, kontaktujte pořadatele.
Pozn.: Zákaz startu se týká pouze utkání podle běžného rozpisu. Odložená utkání se přeskakují.
Start neregistrovaného hráče znamená automaticky kontumaci. Pokud mužstvo nemá dostatek hráčů, může být udělena výjimka startu na jedno utkání - kontaktujte pořadatele.
Rozhodčí může udělit napomenutí za zdržování hry diskutováním. Týká se i nehrajících hráčů, i případných trenérů, fanoušků a kamarádů, kteří přišli za týmem.
Neuposlechnutí napomenutí nebo agresivní komunikace směrem k rozhodčím, zejména křik a nadávky hráče => žlutá karta.
Pokud se provinění dopouští nehrající hráč / fanoušek => kartu dostane poslední skórující hráč mužstva. Není-li, rozhodčí určí, kdo dostane kartu.
Pokud provinění pokračuje => červená karta.
Pokud stále pokračuje => vykázání z haly = opuštění prostoru haly celým tělem a zavření dveří za sebou.
Neuposlechnutí vykázání => organizátoři soutěže budou posuzovat možný zákaz startu nebo vyloučení ze soutěže. Bude vedena diskuze s celým týmem, proč mají mezi sebou hráče narušujícího soutěž - celý tým tím pádem narušuje soutěž.
..Time-out
Každý tým si v rámci zápasu může vzít jeden oddechový čas na 30 vteřin.
7) Odložení zápasu
Pokud hrozí, že se tým nesejde, může požádat o odložení zápasu.
Pošlete email, v předmětu uveďte jméno týmu, a že se jedná o odklad zápasu.
Pokud do zápasu zbývají 3 dny nebo méně, pošlete také sms jednomu z pořadatelů - Jiří Pechouš 777 148 871 nebo Václav Sladký 775 026 558.
Dáme vědět soupeři, že se utkání odkládá.
Pošleme oběma týmům email s možnými náhradními termíny (s největší pravděpodobností to bude úterý).
Tým, který žádá o odklad, uhradí náklady na hřiště a rozhodčího 1600 Kč (po odehrání zápasu).
Pokud se stejný tým nesejde ani v náhradním termínu, utkání končí kontumací v jeho neprospěch. Podrobnosti o kontumaci jsou popsány níže.
Všechny odložené zápasy musí být odehrány před posledním zápasem základní části sezóny (aby byla jasná podoba tabulky před playoff).
Tzn. v posledních kolech není možné odkládat zápasy a ty rovnou končí kontumací.
Možnost odložit zápas používejte v krajním případě. Chápeme, že stát se může cokoliv a budeme se snažit vyjít vstříc, pokud bude odložení nutné, ale zároveň jsme limitováni volnými termíny haly, množstvím žádostí o odklad a možnostmi soupeřů. Může se stát, že náhradní termín nepůjde najít, proto se snažte utkání odehrát v původním termínu.
Kontumace narušuje chod ligy, proto je penalizována částkou 2300 Kč a odečtením 3 bodů. Pořadatel může postih zmírnit nebo odpustit.
8) Odstoupení týmu během sezóny
V případě, že ze soutěže odstoupí tým v první části sezóny, jsou výsledky všech zápasů anulovány a startovné za neodehrané zápasy je vráceno převodem do týmového rozpočtu.
V případě, že tým odstoupí ve druhé části, jsou anulovány výsledky pouze druhé části a startovné za neodehrané zápasy je vráceno převodem do týmového rozpočtu.
Startovné se vrací týmům, které zápasy neodehrají ne vlastní vinnou, tedy všem, kromě odstupujícího týmu.
Dojde-li během utkání k poškození majetku areálu, zavolejte nebo napište sms pořadateli, ať to můžeme co nejdříve vyřešit s vedením haly a nedojde k narušení soutěže.